Conform Oug nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii consumatorul are dreptul* să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare (că vrea să returneze parțial sau total), fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
*Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: suplimente desigilate, produse cosmetice desigilate, testate) sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: hrană bebeluși (lapte, piureuri, sucuri, etc.), produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea (de exemplu: pompe san, protecții mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, cănuțe bebe, jucării dentiție, chiloți de unică folosință, bustiere, sutiene, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, centuri postnatale, scutece, dus bucal, periute de dinti, rezerve de periute de dinti, produse de igiena intima, etc.).
Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:
- ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;
- desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curățenie, a produselor pentru copii și nou-născuți, sau a lenjeriei intime.
Produsele comercializate prin intermediul siteului www.pharma-z.ro beneficiaza de garantie de conformitate conform legii 449/2003.
In cazul in care un produs pe care l-ati achizionat de pe platforma siteului www.pharma-z.ro prezinta defeciente sub orice forma , va rugam sa ne informati despre aceasta situatie la adresa de email contact@pharma-z.ro iar in urma primirii informarii dumneavoastra noi va vom contacta pentru a stabili modul de remediere a situatiei reclamate.
1. Pentru retur foloseste cutia în care ai primit comanda, dacă se află încă într-o stare bună și poate fi folosită.
Dacă nu mai ai cutia în care ți-am expediat coletul, alege o cutie similară, în care să încapă produsele pe care le expediezi către noi și care să le păstreze în aceeași stare în care noi le-am expediat către tine.
2. Protejează produsele pe care le trimiți către noi
Umple spațiile goale din cutie cu material de umplutură (protector) cum ar fi polystirenul sau folia cu bule.
Evită să poziționezi produsele în colțul cutiilor, pentru a le proteja de eventualele stricăciuni care pot să apară în timpul transportului.
3. Adaugă formularul de retur și alte documente necesare
Adaugă formularul de retur sau cererea neechivocă de retragere din contract în interiorul coletului.